czwartek, 15 sierpnia 2013

513/ Zabawa "Podaj dalej"...

Wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej", którą zorganizowała Kasia na swoim blogu.
Dzisiaj przyszła paczuszka z tymi cudeńkami, które sprawiły mi dużo radości.
Ponieważ i u mnie leży dużo rzeczy, którymi mogę się nimi podzielić z dwoma
osobami, które jako pierwsze zostawią komentarz pod tym postem z chęcią
wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu. Osoby te po otrzymaniu 
ode mnie paczuszek wyszukają u siebie rzeczy, którymi mogłyby obdarować dwie 
następne osoby i wyślą je po otrzymaniu paczuszek ode mnie...

Przedstawiam moje prezenciki- obie osoby dostaną podobne przydasie...



Oto, co otrzymałam od Kasi- nie robiłam zdjęć bowiem na tym u Kasi
też dobrze widać te cudowności... :)


A oto co ja wyślę do dwóch osób, które jako pierwsze zostawią komentarz
z chęcią udziału, pod tym postem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...