wtorek, 17 grudnia 2013

684/ Świąteczna wymiana kartkowa...

Na blogu Groszka "doszło" do losowania par, które mają się wzajemnie obdarować kartkami świątecznymi, a w którym też biorę udział. Swoją pracę wykonałam dla wylosowanej pary, a mianowicie, dla Alicji z bloga: http://kreat-ura.blogspot.com/ Przeglądając blog Alicji zachwyciły mnie Jej prace- subtelne i sercem tworzone- po prostu: cudowne. Mam nadzieję, że moja kartka przypadnie Alicji do gustu. Do karteczki dołączyłam zawieszkę, których sporo narobiłam, właśnie po to, by obdarowywać nimi innych. Alicjo- pozdrawiam Ciebie serdecznie i raz jeszcze życzę pogodnych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinnym...


 ...i jedna z wielu zawieszek świątecznych...


A taką karteczkę otrzymałam od Alicji z bloga http://kreat-ura.blogspot.com/
z przepiękną myślą oprócz życzeń, Matki Teresy z Kalkuty
"Zawsze, ilekroć się uśmiechasz do twojego brata i wyciągasz do niego rękę
- jest Boże Narodzenie"
Wszyscy wiemy ile w tej myśli jest prawdy...


Oprócz karteczki Alicja dorzuciła niezwykle sympatyczną sówkę- magnes i przydasie skrapkowe :)



Jeszcze raz serdecznie dziękuję Alicji za niespodzianki :)
 Przyszły też karteczki od blogowych koleżanek:
- od Eli z tego bloga: http://ela17-mojepasje.blogspot.com/


 -i od Kasi z tego bloga: http://kleksowy.blogspot.com/


Obie jednakowoż piękne, a co najważniejsze- od serca :)
Dziękuję za te przemiłe niespodzianki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...