poniedziałek, 9 grudnia 2013

675/ Wciąż jeszcze świąteczne...

Kolejna porcja karteczek świątecznych, a czeka mnie jeszcze mnóstwo do zrobienia. Zamówił dodatkowo ode mnie ksiądz przewodnik grupy Biało- Żółtej. J jak tu odmówić takiej osobistości ;) Toteż zakasałam rękawy i wzięłam się ostrzej, niż dotychczas,do pracy. Najpierw jednak zaadresowałam koperty do kilku kartek, które sama muszę wysłać, by mieć wgląd na to, ile muszę jeszcze dorobić. Obawiam się, że nie wystarczy mi elementów. Ale to nic- najwyżej wrócę do recyclingu, już pewne elementy używam w projektach. Jedną z tych ładniejszych odłożyłam na kartkową wymianę świąteczną- a ponieważ zostały już wylosowane pary, to i też poleciałam z nią na pocztę. Resztę mogę pokazać bez przeszkód...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...