sobota, 1 lutego 2014

757/ Dromedar...

Dromedar, czyli................. tak z metki odzieżowej. Zbieram je niemal na każdym kroku. Swojego czasu dostałam też sporo ich od kogoś z sieci. Jest ich w sumie spory kartonik i trzeba zacząć je powoli wykorzystywać w swoich pracach. Zastanawia mnie dlaczego nie "dromader", a "dromedar", ale pewnie producent odzieży, którą zaopatruje w te metki, miał w tym jakiś, sobie tylko znajomy cel ;)


Jest też sporo kartoników po przeróżnych dodatkach, które zamiast do kosza lądowały między papierami... Tak więc od czasu do czasu, będę Wam serwować karteczkę czy też inny twór z udziałem owych. Dziś kolej na pierwszą z nich, choć o ile sobie przypominam, sporo metek lądowało w moich pracach sprzed lat, a w szczególności zaś, w albumach i kalendarzach...


By nie zanudzać- 0to i ów twór, który zatytułowałam tak, jak brzmi napis na metce, cokolwiek to nie znaczy...


 Dziękuję Kochani za wszelkie komentarze z miłymi słowy. Buziaki ślę ze słonecznej dziś Bydgoszczy :)


Jadwiga :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3159/ Balkonowy news...

W tym roku mało czasu poświęciłam swojemu ogrodowi balkonowemu z powodów zdrowotnych. Teraz, gdy już nie planuję żadnych szpitalnych, tudzie...