sobota, 26 września 2015

1304/ Czas na większy projekt...

Zanim zasiądziecie do oglądania mnóstwa zdjęć...



...rozsiądźcie się wygodnie przy filiżance kawy czy herbaty, 
poczęstujcie się tym pysznym plackiem przepisu Magdy ze smakowitych dań...


...i podziwiajcie lub krytykujcie mój najnowszy wytwór ;)







 To odbicie światła 
jest w przeźroczystej przekładce, 
których kilka użyłam w albumie.




Jest też parę tekturek po elementach kreatywnych, których nie wyrzucam ;)















A tak album prezentuje się w całości ;)




 
Życzę wspaniałej soboty i równie cudownego weekendu ;)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...