środa, 29 czerwca 2016

1533/ "Nowe Życie w Chrystusie" + film...

Już w niedzielę, a więc o 3 tygodnie wcześniej niż poprzednimi laty, 
wyruszam na moją kolejną pielgrzymkę do Tronu Matki na  Jasną Górę.
Jest to 21 Pielgrzymka Promienista,
"Nowe Życie w Chrystusie"



Dziś pokuszę się o podanie trasy z dzienną kilometrówką ;) 
Wyruszamy spod: 
w niedzielę 3 lipca. 
3.07           Bydgoszcz- Fordon--  Rojewo                        37 km
4.07           Rojewo-                     Radziejów                    42 km
5.07           Radziejów-                 Mąkolno                      35 km
6.07           Mąkolno-                   Brudzew                       33 km
7,07           Brudzew-                   Miłkowice                     37 km
8.07           Miłkowice-                Sieradz                          34 km
9.07           Sieradz-                     Brzyków                       28 km
10.07          Brzyków-                   Lipnik                          26 km
11.07         Lipnik-                      Strzelce Wielkie            26 km 
12.07       Strzelce Wielkie-         Rybna                           30 km
13.07         Rybna-                          Jasna Góra                 18 km

Mam też dla Was filmik ostatnio tworzonego albumu ;)
Zapraszam do obejrzenia 


Ps. Kochani, po drodze spotkam się na trasie z naszą Danusią <3
jestem  wniebowzięta z i już się nie mogę doczekać poniedziałku (4.07)
Z kim jeszcze się spotkam na trasie pielgrzymki?...
Jest jakaś szansa?...
Pozdrawiam Was wszystkich życząc serdeczności
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...