sobota, 23 lipca 2016

1543/ Dzisiejsze owoce...

Chwalę się efektem dzisiejszego Babskiego Spotkania u Izy.
Jechałam do Izy z zamiarem, że zrobię choć album na zabawę u Ewy;
udało się zrobić więcej prac.
Wprawdzie są to "surowe" albumy, ale coś już jest.
Zszyłam też jeden notes zużywając papiery w kratkę z odzysku.
Zapoczątkowałam album z rolek po papierze toaletowym,
który wystawię na recyklingowe wyzwanie w Art- Piaskownicy, 
po jego ukończeniu.
Przygotowuję też kurs na jego zrobienie, głównie łączenie stron.
Dzisiaj jednak ogólnie pokazuję wszystkie prace ;)







  
Izo i Olu, dziękuję za wspaniałe chwile, za wspólne działania,
a nade wszystko Izie, za przemiłą gościnę :)))
 Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...