niedziela, 26 stycznia 2014

750/ Czarno- Biała i wintage dla Lucynki...

Jeszcze wczorajszego popołudnia i wieczoru powstały 3 kartki. Jedna "wspomnieniowa", którą "przedstawiłam" w poprzednim poście, a te spontanicznie, jak mówiłam we wcześniejszych postach, z tego, co pod ręką. I tak powstała czarno- biała, jakie lubię... z użyciem etykiety odzieżowej jako taga, ozdobnej koronki z kryształkami, resztki papierów i kwiatu w czarno- białe wzory- resztę dodatków, jak widać ;)


I karteczka w stylu wintage dla przyjaciółki Lucynki, której dawno ie widziałam a za którą się stęskniłam. I tak idąc do Niej w odwiedziny zabiorę ze sobą tę karteczkę z wpisaną piękną myślą:
"Pośród codziennego życia, nasze serca skaczą z radości, w jasnym poczuciu wielkiego węzła, który łączy wszystko w... przyjaźń. Bowiem: jak symfonia potrzebuje każdej nuty, jak książka każdego słowa, jak dom potrzebuje każdej cegły, tak miłość potrzebuje miłości, a przyjaźń prawdziwa- prawdziwej przyjaźni- wszędzie tam, gdzie jesteśmy, choćby z dala od siebie"...


 Dziękuję za odwiedzinki i wszelkie miłe słowa, które dodają skrzydeł i pozwalają być sobą :))
Milutkiej niedzieli życzę i radości wynikającej z obecności tych, których kochamy :)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3159/ Balkonowy news...

W tym roku mało czasu poświęciłam swojemu ogrodowi balkonowemu z powodów zdrowotnych. Teraz, gdy już nie planuję żadnych szpitalnych, tudzie...